Korosztály | Program | Pályázó neve | |
| általános iskola |
| |
| 10-14 éves korú tanulók pénzgazdálkodással (háztartási) kapcsolatos ismereteinek alapozása, bővítése. | Galgócziné Paszternák Erika | |
| 1. Ózd lakóhelyismereti munkáltató munkatankönyv 8-14 évesek részére, 2. Ózd város és környéke kistérségi helytörténeti olvasókönyv | Szabó Lőrinc Általános és Szakiskola | |
| A cigány tanulók tanítási órákra való felkészüléséhez nevelői segítség biztosítása, illetve továbbhaladásukhoz szükséges alapkészségek megerősítése. | Újszentmargita, Általános Iskola és Napköziotthonos Óvoda | |
| A diákönkormányzat munkájának bemutatása, kapcsolattartás ill. keresés más diákcsoportokkal, diákújság szerkesztése, Internet hozzáférési lehetőség | Árpád Fejedelem Általános Iskola | |
| A halmozottan hátrányos helyzetű, nehezen kezelhető, tanulási magatartási, beilleszkedés problémákkal küzdő tanulók felzárkóztatása. | Eötvös József Általános Iskola | |
| A hálózat adta kommunikációs lehetőségek felhasználása az iskola önkormányzatának munkájában, a választásokkal kapcsolatos viták lebonyolításában | Dédestapolcsányi Általános Iskola | |
| a KOMP csoport és a Soros Alapítvány közös fejlesztésében készülő társadalomismeret tankönyvcsalád kiadó és nyomdai munkálatainak támogatása a minél korszerűbb vizuális megjelenést is figyelembe véve | Calibra Kiadó | |
| A következő évfolyamok nagy létszáma miatt több számítógép beállítása, felnőttoktatás beindítása, közkönyvtár számítógépes fejlesztése. | Általános Iskola, Botpalád | |
| A kreativitás fejlesztésének lehetőségei és gyakorlata a cigány gyermekek nevelésében | Pécsi Utcai Általános Iskola | |
| A Kulcs a muzsikához című tankönyvcsalád továbbfejlesztésének megvalósítása, a nemzetközi kapcsolatok kialakulásának segítése | Kulcs a muzsikához Alapítvány | |
| A Lépésről-lépésre program modellintézmény szintű bemutatása az intézményben dolgozó mentor óvónők közreműködésével. | Általános Művelődési Központ Kikelet Óvoda | |
| A Lépésről lépésre iskolai program eszköz- és berendezés szükségleteinek biztosítása az új belépő osztályokhoz | Kuti István Általános Iskola | |
| A már elfogadott pályázat folytatása, a kutatási eredmények gyakorlati területekre való adoptálása a gyakorlóiskolai képzés és a művészeti tanárképzés területén | JPTE 1. sz. Gyakorló Általános Iskola | |
| A NAT informatika tantárgyának oktatása, az iskola érdeklődő tanulóinak szakkör szervezése. | Közös Igazgatású Általános Iskola | |
| A NAT informatikai műveltségterülete követelményeinek teljesítéséhez szükséges tárgyi feltételek biztosítása, informatikai továbbképzés. | Általános Iskola és Napköziotthonos Óvoda, Makkoshotyka | |
| A NAT műveltségterületeihez igazodó felkészülés, az iskola pedagógiai programjának megvalósítása a közoktatás és a tanítóképzés tükrében | Comenius Tanitóképző Árvay József Általános Iskola | |
| A részképességükben sérült gyermekek normál általános iskolai osztályokba való beillesztésének elősegítése | JGYTF Gyakorló Általános Iskola Bartók Gyermekkórus | |
| A roma gyerekek anyanyelvi és vizuális fejlesztése, óvodai és iskolai sikereségének elősegítése és megalapozása. | Apáczai Csere János Általános Iskola és Óvoda, Ózd | |
| A roma gyerekek beilleszkedését, sikeres tanulását elősegítő 1-2. osztályra, iskolaotthonos formában készült program | Fogarasi János Általános Iskola | |
| A roma gyerekek iskolai eredménytelenségének kompenzálása, a tehetségek fejlesztése. | Általános Művelődési Központ, Nagydobsza | |
| A roma gyerekek művészeti fejlesztése, tehetségének kibontakoztatása, egyéni képességeinek erősítése | Dőry Ferenc Körzeti Általános Iskola és Óvoda | |
| A roma gyerekek nyelvi, tanulási hátrányainak leküzdése logopédiai és Sindelar-program segítségével | Fráter György Általános Iskola | |
| A roma gyermekek felzárkóztatása az óvodai nevelő-oktató munkában | Apáczai Csere János Általános Iskola és Óvoda, Ózd | |
| A számítástechnika iskolai oktatása, könyvtári állomány nyilvántartása, ifjúsági informatika-internet klub működtetése | Általános Iskola, Taktakenéz | |
| A számítástechnika széleskörű megismertetése, tanítása, a számítógép mint segédeszköz bevonása a mindennapos oktatásba. Internethasználat | Általános Iskola, Szuhakálló | |
| A számítástechnikai eszközök alkalmazása a magyar nyelv és irodalom tanításában. A tanári és tanulói segédletek megírása. Eszközigénylés. | Apáczai Csere János Gyakorló Általános Iskola, Nyíregyháza | |
| A számítástechnikai oktatás feltételeinek megteremtése, szemléltetés, kitekintés tanórákon Internet segítségével, iskolaújság készítése, pedagógusok képzése | Általános Iskola, Borsosberény | |
| A számítástechnikai oktatás tárgyi feltételeinek minőségi javítása, segítségnyújtás más tantárgyak oktatásában. | Cserépfalu, Általános Iskola és Zeneiskola | |
| A szervezet egy évre szóló programjának támogatása | Junior Achievement Magyarország | |